Zaměstnancům můžete detailněji určit, jaké stránky uvidí. Váš personál pak lépe využije partnerské rozhraní.
Rozhraní pro různé skupiny zaměstnanců
Přístup do rozhraní dělíme dle funkcí:
- Uplatňování voucherů – vytvořit rezervaci a ověřit i uplatnit voucher můžete i nadále bez přihlášení.
- Rezervace – pro prohlížení, tvorbu a úpravu rezervací.
- Objednávky zboží – pro administraci objednávek
- Vyúčtování – pro vaše účetní. Zobrazuje se pouze sekce Vyúčtování.
- Dotazy – ideálně pro recepci nebo zaměstnance starající se o provoz. U akcí, které běží, se zákazníci ptají na různé dotazy, které je třeba zodpovídat.
- Akce a administrace účtu – kromě výše uvedených funkcí v rozhraní můžete také vystavovat akce, zobrazovat statistiky a hodnocení. Tento přístup má jednatel nebo provozní manažer.
Určete, k čemu budou mít zaměstnanci přístup
Je to jednoduché. V rozhraní najdete vpravo nahoře sekci „Uživatelé“:
V ní můžete přidávat a odebírat zaměstnance a určovat, jaká práva budou mít.